Постинг
10.05.2008 18:00 -
СТОЛИЧНА ОБЩИНА НАБИРА КАНДИДАТИ
За назначаване на длъжност Старши експерт – 2 броя в отдел „Информационно обезпечаване и отчетност” към Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”, Направление „Финанси, стопанска дейност, европейски програми и проекти” при Столична община.
1. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
- образование - висше;
- минимална образователна степен - бакалавър;
- област на висшето образование – информационни технологии, комуникационни технологии, информатика;
- трудов стаж - минимум 2 години професионален опит.
2. Необходими познания – да са работили с:
- DOS; DBASE; WINDOWS NT-4.0 SERVER; WINDOWS NT-4.0 WORKSTATION; WINDOWS 2003 SERVER.
3. Допълнителни познания:
- ЗМДТ; ДОПК.
4. Подбора на кандидатите ще се извърши по документи и чрез събеседване.
5. Необходими документи за кандидатстване:
- автобиография
- заявление за кандидатстване /свободен текст/;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации и правоспособност (според изискванията за длъжността);
-копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Кратко описание на длъжността – Извършване на информационно обслужване в отдели „Местни данъци и такси” на Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”.
7. Документи ще се приемат в едномесечен срок от публикуване на обявата в деловодството на Столична община, гр.София, ул.”Московска” 33, партер.
8. Съобщения във връзка с подбора на кандидатите ще бъдат обявени в сградата на Столична община - ул.”Московска” 33, както и в страницата на СО, адрес:http://www.sofia.bg.
За информация: тел. 9377 297 - Дирекция „Човешки ресурси”.
1. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
- образование - висше;
- минимална образователна степен - бакалавър;
- област на висшето образование – информационни технологии, комуникационни технологии, информатика;
- трудов стаж - минимум 2 години професионален опит.
2. Необходими познания – да са работили с:
- DOS; DBASE; WINDOWS NT-4.0 SERVER; WINDOWS NT-4.0 WORKSTATION; WINDOWS 2003 SERVER.
3. Допълнителни познания:
- ЗМДТ; ДОПК.
4. Подбора на кандидатите ще се извърши по документи и чрез събеседване.
5. Необходими документи за кандидатстване:
- автобиография
- заявление за кандидатстване /свободен текст/;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации и правоспособност (според изискванията за длъжността);
-копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Кратко описание на длъжността – Извършване на информационно обслужване в отдели „Местни данъци и такси” на Дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”.
7. Документи ще се приемат в едномесечен срок от публикуване на обявата в деловодството на Столична община, гр.София, ул.”Московска” 33, партер.
8. Съобщения във връзка с подбора на кандидатите ще бъдат обявени в сградата на Столична община - ул.”Московска” 33, както и в страницата на СО, адрес:http://www.sofia.bg.
За информация: тел. 9377 297 - Дирекция „Човешки ресурси”.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1351
Блогрол
1. АЗ ОБИЧАМ СОФИЯ
2. ПРАВИЛНИЯТ КМЕТ
3. Прошко Прошков
4. Иво Йонков
5. Маргарита Гутева
6. ДСБ
7. СДС
8. Демократи
9. ДСБ Лозенец
10. Софийска община
2. ПРАВИЛНИЯТ КМЕТ
3. Прошко Прошков
4. Иво Йонков
5. Маргарита Гутева
6. ДСБ
7. СДС
8. Демократи
9. ДСБ Лозенец
10. Софийска община