Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 19:35 - Мартин Заимов: Пестете в евро
Автор: alliancesofia Категория: Политика   
Прочетен: 899 Коментари: 0 Гласове:
0



в. Стандарт, Нина ВАСИЛЬОВСКА | неделя, 21 октомври, 04:00


- Г-н Заимов, какво правите в свободното си време? - Предпочитам да съм с близките си. Иначе спортувам, чета, разхождам се, пътувам, разговарям с приятели. - Практикувате много нестандартни спортове. Какви по-точно? - Уиндсърф започнах да карам през 70-те години - време, когато в България беше доста неизвестен като спорт.
Ски карам от малък. Играя скуош. Колелото ми е средство за придвижване. Може би най-странното нещо, което съм спортувал, е колело на една гума. Скачал съм с парашут, катерил съм се по планини.
- Какви книги обичате да четете?
- Имам много любими. Може би тук трябва да спомена авторите - Албер Камю, Херман Хесе. Антонио Георгиев е любимият ми български автор, той написа "Виена". Много обичам да чета книги за историята. Един фантастичен автор, с когото наскоро се запознах, е Норман Дейвис и неговата по-скоро енциклопедична книга "Европа". Напоследък чета страшно много за София. Най-хубавата книга, която има за София, за мен е "Пътеводител на софийските забележителности" на Юлия Милчева.
- Каква музика предпочитате?
- На първо място джаз - и класически, и модерен. Обичам Моцарт, Вивалди, Бах. Страхотно много ми харесва Горан Брегович. Нямам и отрицателно отношение към чалгата. Харесвам гръцката музика, френската. В колата си слушам Би Би Си.
- Като финансист къде ще препоръчате на хората да инвестират?
- Човек трябва да си отговори сам или с помощта на съветник, защото той ще обясни и рисковете от инвестицията. Въпросът не е в това дали през изминалите пет години е имало доход от дадено нещо, а в бъдеще какво може да се случи.
- След като България вече е член на ЕС, по-добре ли е да се обръщат българските пари в евро, отколкото в долари?
- Естествено. Финансовата ни система е тясно свързана с еврото. Ако оперираш в долари, си пред голяма неизвестност, не знаеш какво ще се случи.
- Робувате ли на модата? Ще свалите ли костюма, ако станете кмет, както повелява етикета?
- Ще се обличам в рамките на това, което се очаква от един кмет. Ако зависеше от мен, щях да се обличам по друг начин, не съм голям привърженик на костюмите. Но това е мое задължение.
- Имате ли любима гозба?
- На примависта бих отговорил - домати и сирене. Диня, таратор, айран. Много обичам ръчния бял хляб. Като малък, връщайки се от ски, тичахме да купим такъв хляб. Обичам средиземноморската кухня, френската също. Харесвам много азиатската. Обожавам и шоколад, кадаифи, баклавички.
- Любимо питие?
- Обичам вино, а същевременно много харесвам и бирата. Както и хубавото уиски и водка. Много обичам порто, както и чай. Кафе не пия много.
- Много сте пътували и сте живели на доста места. Имате ли любимо кътче?
- Алпите. Много обичам и Корсика, това е уникално място, хората са с независими дух.
- Колекционирате ли по нещо от всяка държава?
- Камъни. Имам най-различни камъни от Средиземноморието, Черно море и Атлантическото крайбрежие.



Тагове:   Мартин,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alliancesofia
Категория: Политика
Прочетен: 276447
Постинги: 140
Коментари: 80
Гласове: 1351
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031