Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2007 14:41 - Мартин Заимов за разликите ...
Автор: alliancesofia Категория: Политика   
Прочетен: 777 Коментари: 0 Гласове:
0



Мартин Заимов за разликите между него и двамата генерали

За Бриго Аспарухов

· Аз овладях хиперинфлацията и деноминирах българския лев, с което станахме стабилна държава.  Той махна Филип Димитров и препъна България, с което изостанахме трагично зад други 8 източноевропейски страни, 3 от които бяха от бившия Съветски съюз.

· Знам как да управлявам прозрачно и ефективно, той е тайно ченге.

· Мен твърдо ме подкрепя реформираната десница, а него дори в собствената му партия не го подкрепят. За него гласуваха само 26 от 50 души в градската организация на социалистите.

· Той беше предложен за съветник по сигурността и целият свят го отхвърли. Аз носих отговорност за валутния борд и целият свят дойде да ме съветва.

· Днешните икономисти и финансисти ме приемат, днешните разузнавачи му се смеят.

· Бриго Аспарухов е избран, за да бъде удобен на Бойко Борисов, а не за да бъде кмет на София.  Аз ще бъда кмет на София, за да работи общината за гражданите, а не те за нея.

За Бойко Борисов

· Десен съм, а той не е.

· От Демократическата партия съм, а той е бил в БКП.

· Мен ме биха на януарските събития, а той охраняваше диктатора Живков.

· Професионалист съм в управлението, а той не е. 

· Ще кметувам четири години, а той ще зареже общината на парламентарните избори. 

· Ще строя нова София, а той ще се занимава с партийно строителство.

· Знам няколко чужди езика, а той дори не говори правилно български.

· Имам програма за София, а той иска София за своя програма.

· Аз обичам София, той обича властта.



Тагове:   Мартин,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alliancesofia
Категория: Политика
Прочетен: 276458
Постинги: 140
Коментари: 80
Гласове: 1351
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031